نمایندگی لباسشویی بوش

نمایندگی لباسشویی بوش در اهواز

آچار خونه  مجهزترین مرکز تعمیرات نمایندگی لباسشویی بوش دراهواز است 

جهت دریافت خدمات  نصب و سرویس و تعمیرات لباسشویی بوش فقط کافیست با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید تا در سریعترین زمان ممکن ، تکنسین جهت ارائه خدمات به محل مورد نظر اعزام شود.

تعمیر لباسشویی بوش در اهواز

مرکز خدمات آچارخونه به عنوان نمایندگی لباسشویی بوش دراهواز جهت رضایت شما مشتریان عزیز انجام داده است. شما می توانید این خدمات را در هر زمانی از روز و هفت روز هفته از ما دریافت کنید. نمایندگی بوش با ارائه خدمات تعمیرات لوازم خانگی بوش با کیفیت بالا آماده ارائه خدمات پشتیبانی و خدمات رسانی 24 ساعته به شما عزیزان می باشد. نمایندگی لباسشویی بوش دراهواز دارای کارگاه مجهز تعمیرات لباسشویی تمامی تکنسین های مجرب ما در زمینه تعمیر لباسشویی در اهواز در تمامی مدل ها و دستگاه ها زیر نظر خدمات بوش تحت عنوان مرکز پس از فروش بوش دراهواز آموزش کامل دیده اند. این کیفیت بالا در بین تکنسین های ما خدمات بهتری را به مشتریان عزیز ارائه می دهد.

مزایای نمایندگی بوش در اهواز

تعمیرات لباسشویی بوش در محل مورد نظر

حمل و نقل لوازم خانگی یکی از سخت ترین کارها بوده و حتی در حین انجام کار احتمال آسیب دیدن دستگاه وجود دارد. به همین دلیل ما با ارائه خدمات در محل تمامی این زحمات را از شما سلب می کنیم و تکنسین های نمایندگی تعمیر را در محل مورد نظر هر کجا که بخواهید انجام می دهند.

گارانتی سرویس و تعمیرات

ما شش ماه ضمانت تعمیرات و خدمات نمایندگی را به شما می دهیم. در صورتی که دستگاه شما پس از تعمیر توسط نمایندگی لباسشویی بوش دراهوازمجددا در همان قسمت دچار مشکل شد و در صورتی که مدت گارانتی هنوز به پایان نرسیده است می توانید با اطلاع رسانی به نمایندگی دستگاه خود را به ما برگردانید و ما این کار را انجام خواهیم داد. در این صورت ما به شما خدمات رایگان ارائه می کنیم.

تعیین زمان تعمیر توسط مشتری

پس از تماس با نمایندگی لباسشویی بوش دراهواز و ثبت درخواست خود با ما، تکنسین  ما بلافاصله با شما تماس گرفته و در زمان مورد نظر با شما صحبت خواهد کرد. شما می توانید به راحتی برای تعمیر لباسشویی یک زمان را تعیین کنید که در محل مورد نظر در حضور داشته باشد.

تعمیر لباسشویی بوش در سراسر شهر اهواز

زمان تعمیر بسیار مهم است به همین دلیل شعبه های مناسبی در شهراهوازداریم و به شما اطمینان می دهیم دستگاه بوش شما در اسرع وقت عیب یابی می شود و سپس تعمیرات آن به سرعت پیگیری می شود. البته تعمیر دستگاه با توجه به میزان آسیب و آسیب متفاوت است اما راهکارهای نمایندگی لباسشویی بوش در اهواز زمان تعمیر را به میزان قابل توجهی کاهش داد.

هزینه های منصفانه

تمامی هزینه های دریافتی از شما طبق تعرفه اتحادیه تحت نظارت این مجموعه می باشد . حدود قیمت نیز پیش از انجام کار به شما اعلام میشود و تمامی هزینه ها پس از پایان تعمیر از شما دریافت میشود

اولویت تعمیر با قطعات اصلی لباسشویی است

با توجه به مشکلات مردم نمایندگی لباسشویی بوش دراهواز اولویت تکنسین ما تعمیر قطعات اورجینال لباسشویی است تنها در صورتی که امکان تعمیر قطعه وجود نداشته باشد تکنسین ما قطعه مورد نظر را تعویض میکند

عمده ترین مشکلات لباسشویی بوش

  1. ماشین لباسشویی بوش روشن نمی شود
  2. عدم فعالیت ماشین لباسشویی پس از روشن شدن
  3. چرخش ضعیف یا نادرست ماشین لباسشویی؛ گاهی اوقات این مشکل زمانی رخ می دهد که دیگ به آرامی حرکت می کند یا به طور کامل متوقف می شود 
  4. ماشین لباسشویی تخلیه نمی کند؛ بیشترین میزان تعمیرات ماشین لباسشویی بوش به این مورد اختصاص دارد. به دلیل رسوبات و املاح موجود در آب شهر، برای جلوگیری از چنین مشکلاتی می توانید از فیلتر آب در ورودی آب ماشین لباسشویی استفاده کنید.
  5. لرزش بیش از حد ماشین لباسشویی بوش
  6. ماشین لباسشویی سر و صدای زیادی ایجاد می کند
  7. قطع برنامه شستشو و شستن لباس ها در نیمه راه

بررسی علت مشکلات لباسشویی بوش

نشتی آب از دستگاه لباسشویی بوش

  1. ممکن است لاستیک دور درب پاره شده باشد
  2. جنت لباسشویی سوراخ شده باشد
  3. دیگ لباسشویی خورده شده یا سوراخ شده باشد
  4. شلنگ تخلیه یاشلنگ ورودی سوراخ شده باشد
  5. اگر با رفع این به مشکل برخوردید می توانید از تکنسین نمایندگی لباسشویی بوش در اهواز کمک بگیرید

لغزش یا صدای زیاد لباسشویی حین شستشو 

  1. تراز نبودن پایه های لباسشویی 
  2. معیوب شدن یا خرابی کمک فنر لباسشویی 
  3. خرابی بلبرینگ یا سه نظام لباسشویی 
  4. بالانس نبودن دیگ یا آبکش لباسشویی
  5. شکستگی پروانه پمپ تخلیه 
  6. برای رفع این مشکل حتما باید تعمیرکار ماهر و فنی اقدام کنید میتوانید از تکنسین های دوره دیده و فنی نمایندگی لباسشویی بوش در اهواز تماس بگیرید

عدم آبگیری لباسشوی بوش

  1. خراب شدن میکروسویچ درب لباسشویی 
  2. خرابی شیر ورودی آب یا کثیف بودن فیلتر شیر برقی 
  3. اتصالی در مدار برقی لباسشویی 
  4. اگه برای رفع این مشکل برخوردید میتوانید از نمایندگی لباسشویی بوش در اهواز کمک بگیرید

تخلیه نشدن آب درون لباسشویی 

  1. ممکن است در فیلتر تخلیه آب اشیاء درون آن گیر کرده باشد
  2. ممکن است شلنگ تخلیه خم شده باشد
  3. ممکن است پمپ تخلیه اتصالی کرده باشد 
  4. برای رفع این مشکل میتوانید از تکنسین نمایندگی لباسشویی بوش در اهواز کمک بگیرید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *